Jak szybko schudnąć

Wprost proporcjonalnie do tego, jak nadwaga lub otyłość stają się chorobą cywilizacyjną, dążenie do szczupłego ciała staje się również globalną obsesją numer jeden. W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci ludzie byli coraz bardziej bombardowani idolami piękności o idealnych ciałach i chcą dopasować się do tych trudno dostępnych modeli.Dzięki temu powstają setki i tysiące diet i zabiegów gwarantujących szybkie odchudzanie i osiągnięcie idealnego wyglądu. Niestety, nawet niewielki procent tych diet nie przynosi pożądanych rezultatów.

Aby się nie pomylić-nie jest tak niemożliwe

Aby się nie pomylić-nie jest tak niemożliweAby stracić 10 kg miesięcznie.Prawdziwym wyzwaniem jest utrzymanie wagi, nie szkodzenie zdrowiu poprzez dietę, a także utrata przede wszystkim tłuszczu, a nie całej masy mięśniowej.Większość tych diet jest bardzo krótkotrwała-Zwykle 3-14 dni i w tym czasie można naprawdę zrzucić do 10 kg. jednak wynik nie leży w jakiejś magicznej zasadzie, ale w najbardziej prozaicznym fakcie-brutalnym ograniczeniu spożycia kalorii. Są to zasadniczo różne formy strajku głodowego.

Szybkie diety niosą ze sobą znaczne ryzyko dla zdrowia, jeśli naprawdę zdecydujesz się ich trzymać, nie przekraczaj okresu 7-10 dni i wracaj do nich tak rzadko, jak to możliwe. Problem polega głównie na niedoborze ważnych substancji witamin, minerałów, składników odżywczych, które powstają w wyniku jednostronnego odżywiania. Absolutnie zdrowa osoba powinna wytrzymać tak radykalną dietę stosunkowo bez poważniejszych konsekwencji-ale są też inne negatywne strony.Kluczem jest efekt jojo. Szybkiej diecie towarzyszy znaczne spowolnienie metabolizmu.

A zatem-po powrocie do zwykłej diety-przybierasz na wadze znacznie szybciej niż przed dietą. Wrócisz do swojej pierwotnej wagi, zanim się zorientujesz, i całkiem możliwe, że ją przekroczysz.Ciało potrzebuje regularnego zaopatrzenia w energię, w przeciwnym razie przejdzie w tryb awaryjny i zacznie uparcie magazynować każdą kalorię. Dlatego Post lub znaczne zmniejszenie spożycia kalorii jest ostatecznie kompletnym nonsensem-chyba że chcesz głodować na zawsze.Innym negatywnym czynnikiem, który wpływa na mnie, jeśli chcę szybko schudnąć 10 kg, jest znaczna utrata masy mięśniowej.

Niestety ciało spali nie tylko tłuszcze, ale także białka i mięśnie. Wreszcie, nieprzyjemnym efektem ubocznym radykalnej diety jest bardzo znacząca utrata energii, prowadząca do wyczerpania psychicznego i fizycznego oraz związanych z tym trudności obniżony nastrój, słaba koncentracja, osłabienie mięśni.To wyczerpanie pogarsza ostre uczucie głodu, co jest Prawdopodobnie najgorsze w całej agresywnej diecie.Czy istnieje lepsze rozwiązanie.Oczywiście, że tak, ale wymaga siły woli i cierpliwości, których nie każdy ma.

Ponadto wiele osób jest zakłopotanych

Ponadto wiele osób jest zakłopotanychW swoich przedsięwzięciach, nie zna podstawowych zasad i łatwo ulega reklamowanym błędnym wyobrażeniom i mitom lub bardzo kusząco brzmiącym sugestiom.Pomoże Ci to zbudować optymalną dietę, a cały proces odchudzania będzie Ci towarzyszył, co jest niezwykle ważne pozytywnie.Ścieżka odchudzania w ten sposób może być znacznie bardziej skuteczna, bezpośrednia-a zatem ostatecznie szybsza, ponieważ unikasz ślepych zaułków i demotywujących przeszkód, które dietetyk pomoże.

Ci pokonać lub uniknąć.Utrata masy ciała jest udręką dla wielu osób. Przede wszystkim z powodu radykalnej zmiany stylu życia. Niestety, nie zawsze jego wyniki są naprawdę skuteczne. Przyjdź z nami, aby zobaczyć, co możesz zrobić, aby schudnąć i czego lepiej nie próbować.Temat masy ciała dotyczy prawie całego społeczeństwa. Zimą dręczy cię przyrost masy ciała, który pojawia się po okresie świątecznym, wiosną znów myślisz o tym, jak schudnąć w kostiumie kąpielowym. Inni chcą rozpocząć zdrowy styl życia, a niektórzy są zmuszeni schudnąć z powodu problemów zdrowotnych.

To prawda, że bardzo niewielu ludzi jest naprawdę zadowolonych z kształtu i masy ciała.Z tego powodu ludzie szukają sposobów, które pomogą im skutecznie schudnąć. W tym samym czasie, po zakończeniu którego nie pojawia się tak niebezpieczny efekt jojo. To może przywrócić cię do miejsca, w którym zacząłeś. W najgorszych przypadkach zyskasz kilka dodatkowych kilogramów.Całkowicie błędnym założeniem, które może Ci pomóc w krótkim okresie, jest post.

Ludzie, którzy próbują schudnąć, odnotowują, że podczas postu ciało spala zapasy tłuszczu. Zgadza się, z drugiej strony, gdy tylko przestaniesz głodować i wrócisz do pierwotnego sposobu odżywiania, ciało zacznie gromadzić maksimum tłuszczu w rezerwie. W przypadku, gdy ponownie będzie musiał zmierzyć się z długoterminową wadą, która może zagrozić funkcjonowaniu całego systemu.Dlatego zdecydowanie nie zalecamy techniki postu.Istnieje kilka sposobów, które z pewnością Ci pomogą. I to nie jest lista najdziwniejszych.

Diet do wypróbowania już na pierwszy rzut

Diet do wypróbowania już na pierwszy rzutOka jasne jest, że ci, którzy wybierają tak ekstremalne sposoby odchudzania, albo narażają się na zerowe wyniki, albo, w najgorszych przypadkach, uprawiają hazard ze swoim zdrowiem.Aby odchudzanie było skuteczne, a jednocześnie możliwe było utrzymanie idealnej wagi przez długi czas, konieczne jest liczenie na aktywną zmianę stylu życia. stylu.Oznacza to, że musisz zacząć się regularnie poruszać i wprowadzać zmiany w swojej diecie. Jednocześnie żadna z tych części nie powinna być radykalna.

Dlatego nie ćwicz aż do śmierci i po pełnym oddaniu nagradzaj się jednym jabłkiem. Tylko on nie może pokryć tak wymagającego zapotrzebowania na energię.Być może sam próbowałeś jednej z powyższych Diet. Możliwe jest również, że udało ci się schudnąć kilka kilogramów, ale od celu dzieli Cię Kilka dodatkowych kilogramów, których nie można się pozbyć. I co robisz i jesz kokoliv.Może to być dość frustrujące, ponieważ widzisz, jak długo udało ci się już chodzić, a pożądany rezultat jest jeszcze daleko.

Zamiast nadal torturować się czymś, co oczywiście nie działa, o wiele lepiej będzie spojrzeć na cały proces odchudzania z innej perspektywy.Według badań naukowych najlepszym sposobem na utratę wagi jest poruszanie się, ale jednocześnie nie głodowanie jest nieuzasadnione. Pod tym względem dieta ketonowa jest dla Ciebie idealna.Głównym powodem, dla którego dieta ketonowa jest tak skuteczna, jest twoja własna masa mięśniowa. Im więcej masz, tym więcej spalisz. I nawet podczas reżimu odpoczynku, który występuje podczas snu, podczas oglądania telewizji.

Czytania książki i tym podobnych. Głównie dlatego, że utrzymanie i odżywianie mięśni jest bardzo energochłonne dla organizmu.Z tego powodu dieta ketonowa opiera się na zwiększonym spożyciu tłuszczów i białek substancji budujących mięśnie i odwrotnie, unika węglowodanów i skrobi w jak największym stopniu. Są szybkim źródłem energii dla mięśni, które nie mają powodu, aby funkcjonować, aby dostać się do zapasów tłuszczu.Mówiąc najprościej, celem diety ketonowej jest zapewnienie organizmowi maksymalnej energii i odżywiania mięśni i ciała z zapasów tłuszczu, a nie z cukru, który dostarczasz w ciągu dnia.