Jak w końcu rzucić picie alkoholu na dobre

Możesz wpływać na napój.Pomyśl o tym, że możesz wprowadzić kilka drobnych zmian w swoim codziennym życiu, które mogą mieć duży wpływ na twoje spożycie alkoholu.Suchy Dom.Wybierz się na wycieczkę po swoim mieszkaniu. Czy masz w domu więcej napojów alkoholowych.Jeśli nie masz alkoholu w domu lub ograniczasz zapasy do minimum, posiadanie alkoholu nie zachęci cię do picia więcej. Jak mówią: z oczu-z serca.Zmień strategię spożywania alkoholu.Jeśli najpierw ugasisz pragnienie napojem bezalkoholowym,pomoże to zmniejszyć tempo picia.

Staraj się pić alkohol małymi łykami i unikaj picia alkoholu

Staraj się pić alkohol małymi łykami i unikaj picia alkoholuJak mówi na ex. Jeśli już pijesz, weź jeden lub więcej napojów bezalkoholowych między każdym napojem. I jeszcze jedno zalecenie zobacz, jak szybko ludzie wokół ciebie piją. Spróbuj znaleźć przy stole lub w towarzystwie kogoś, kto pije powoli i podążaj za nim-jakby był twoim wskaźnikiem alkoholu. Możesz postrzegać to jako interesującą grę.Nie zapomnij o jedzeniu.Innym dobrym pomysłem jest jedzenie przed wypiciem. Poczujesz się pełniejszy,a to pomoże Ci pić mniej. Unikaj wszelkiego rodzaju słonych smakołyków podczas picia, ponieważ one z kolei zwiększają twoje pragnienie.

Menu słonych i innych aromatycznych potraw w Twojej restauracji ma jeden cel-zamówić kolejny napój.Przygotuj swój napój.Na przykład dodanie sody do wina lub innego napoju bezalkoholowego do napoju. Bądź kreatywny.Przewietrzyć na świeżym powietrzu.Jeśli zrobisz sobie przerwę między każdym napojem, twoje ciało będzie miało czas na lepsze radzenie sobie z alkoholem i nie będzie tak obciążone alkoholem. Poza tym zrobisz sobie przerwę od picia.Po pierwsze, ustal z wyprzedzeniem jeden lub dwa dni w tygodniu, kiedy w ogóle nie będziesz spożywać alkoholu.

Następnie spróbuj przestać pić przez cały tydzień. Pomyśl o tym, jak się czujesz i jaki jest twój stan psychiczny i fizyczny w dni, w których nie pijesz alkoholu. Jeśli dobrze sobie poradzisz w tych małych krokach, lepiej zrozumiesz swoje nawyki związane z piciem i możesz łatwiej ograniczyć spożycie alkoholu lub całkowicie przestać pić.Naucz się mówić.Nie musisz pić za każdym razem, gdy inni piją, nawet jeśli zaoferowano ci alkohol. Rezygnacja z alkoholu nie jest niegrzeczna. Wypróbuj grzeczne sposoby odmowy. I nie musisz ich przepraszać.

Unikaj kontaktu z ludźmi, którzy komplikują twoją decyzję dotyczącą zmian w piciu alkoholu. Jeśli zmiana stylu życia jest dla nich niedopuszczalna, być może powinieneś ponownie rozważyć takie przyjaźnie.Bądź aktywny, na pewno znajdziesz wiele nowych zainteresowań i działań, aby wypełnić czas, który wcześniej poświęcałeś na picie. Czas i pieniądze, które wcześniej zainwestowałeś w alkohol, spróbuj teraz wykorzystać na coś interesującego, co możesz zrobić z rodziną i przyjaciółmi. Idź dobrze zjeść, obejrzeć ciekawy film, uprawiać sport lub poczytać książkę na łonie natury przy dobrej pogodzie.

Skorzystaj z możliwości, które otwierają przed

Skorzystaj z możliwości, które otwierają przedTobą nowe działania.Poproś o pomoc i wsparcie.Ograniczenie lub całkowite zaprzestanie picia alkoholu może być trudne. Poproś rodzinę i przyjaciół, aby pomogli Ci osiągnąć swój cel. Jeśli zbyt trudno jest ograniczyć lub przestać pić, spróbuj porozmawiać o tym z lekarzem lub innym specjalistą. Ważne jest, aby uzyskać potrzebną pomoc i wsparcie. W końcu możesz być zaskoczony, ile pomocy i wsparcia otrzymujesz od rodziny i przyjaciół.Uważaj na pokusy i pokusy.

Zrób listę osób, sytuacji i możliwości, które wcześniej zmusiły Cię do picia. Jednocześnie zastanów się, w jaki sposób możesz ponownie ocenić swoje nawyki społeczne i nawyki. Unikaj kontaktu z ludźmi, którzy zmuszają cię do picia. Przygotuj plan radzenia sobie z różnymi ryzykownymi i trudnymi sytuacjami. Nie pij w sytuacjach, w których jesteś zły, zdenerwowany lub masz zły dzień. Takie nawyki później bardzo się zmieniają.Ponownie rozważ swoje nawyki społeczne.Zastanów się, jakie zmiany musisz wprowadzić w swoich codziennych nawykach. Jeśli jesteś przyzwyczajony do chodzenia do pubu po pracy lub spotykania się z przyjaciółmi i wchodzenia do baru na drinka.

Spróbuj wymyślić i zasugerować na przykład inną aktywność. idź do interesującego filmu lub uprawiaj sport. nie poddawaj się.Większość ludzi nie ogranicza picia i nie przestaje pić od razu i po raz pierwszy. Pamiętaj, ile lat zajęło dotarcie do miejsca, w którym jesteś teraz a teraz będziesz potrzebował trochę czasu, aby zmienić swoje nawyki. W tym trudnym okresie może się zdarzyć, że masz wątpliwości co do swoich celów. Możesz potrzebować więcej czasu, aby skończyć picie, niż pierwotnie planowałeś.Nie denerwuj się.

Nie musisz od razu być rozczarowany

Nie musisz od razu być rozczarowanyJeśli nie uda ci się osiągnąć swoich celów, wręcz przeciwnie, z przeszkód i niepowodzeń możesz się wiele nauczyć. Życie obejmuje również błędy i błędy, do których przyznajesz się i myślisz o tym, co Ci przyniosły, czego możesz się od nich nauczyć w przyszłości. Śmiało i nie zniechęcaj się! Pomyśl o wszystkich osiągnięciach, które osiągnąłeś!Pomyśl o swoich celach.Nie zniechęcaj się złym doświadczeniem. Trudne czasy i trudności sprawią, że będziesz silniejszy w przyszłości. Jeśli wytrwasz, wszystko zacznie się zmieniać na lepsze.

Pamiętaj-wykonaj małe kroki! Może to pomóc w stworzeniu zespołu wsparcia z rodziny i przyjaciół.Za każdym razem, gdy wprowadzasz zmiany w swoim nawykowym zachowaniu, zbliżasz się o krok do zmiany swoich nawyków. Jeśli wykonasz inne czynności, aby wypełnić czas, który wcześniej poświęcałeś na picie, łatwiej będzie Ci poradzić sobie z pragnieniem alkoholu i związanymi z tym myślami. Przygotuj się na rozmowę z lekarzem lub innym specjalistą na temat problemów fizycznych i psychicznych, które mogą wystąpić po zaprzestaniu picia.Kiedy to nie działa.

Jeśli naprawdę nie możesz osiągnąć wyznaczonych celów, musisz wrócić i ponownie rozważyć wszystkie podjęte kroki. Ważne jest, aby zadać sobie pytanie.Dlaczego to nie działa.Co mam teraz zrobić inaczej. Bądź ze sobą szczery. Odpowiedzi na te pytania mogą pomóc w stworzeniu nowego planu ataku. Twój nowy plan może być bardziej szczegółowy, zbudowany na małych krokach. Następnie możesz zacząć od nowa.Ile alkoholu potrzeba, aby zmienić osobę w alkoholika.Nie o to chodzi. Alkoholik to ktoś, kto upijanie się powoduje problemy.

Być może jeszcze o nich nie wiedzą.W latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku, po swoistej imprezie, Jarosław Skala został ostrzeżony przez swojego kolegę i partnera życiowego Arnosztkę Majewę, że pachnie resztkowym alkoholem. Pacjenci mogą się sprzeciwić. I to się nazywało. malować.Od tego czasu był trzeźwy.Jednocześnie chętnie przyjmował od pacjentów i członków ich rodzin w prezencie butelkę, nawet pół tuzina czegoś ostrego. Podziękował mi i uroczyście odkorkował słoik. Następnie, przed dawcą, wlał zawartość do zlewu.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułJak szybko schudnąć
Następny artykułJak narysować Lwa ?