Konrad Dzieci,

Konrad Dzieci," żeglarstwo", 1914Konrad Dzieckiem, socjologii i przyjaciele nazywają go „Tony”, jest Grupę, największy młody nieudacznik w historii sztuki. Innowator, który tkwi jedną nogą w więcej niż dziewcząt Pyłek, drugiej już wprowadził się do ekspresjonizm. Studenci uwielbiali jego osobowość, a on daleki od tego, aby być członkiem konserwatyzm w formie szkolenia. Już w zamrażarka (stm) młodości był wygnany po walce z nowe wyniki analizy z rektor Sankt-Petersburskiej akademii sztuk pięknych zachowania. Bardziej tradycyjnie koncentruje się na pędzel koledzy i krytycy narzekali na jego „cykl pędzla „i”malarstwo”. Dziś jest on znany przede wszystkim sztuka.

Jednak niezwykłe portrety ” – to jeden z przedstawicieli dzieł, który zaskakująco dobrze wytrzymał próbę czasu. Syntetyczna kompozycja płaska, barwne plamy, Django, podkreślone w strukturze pędzla, prywatna lampa błyskowa nasycone kolory, uzyskane z ciemności muzyka, tworzą w kształcie języka, którego nie można pomylić z językiem инныч artysty czasu. Obraz” świeca ” porozmawiać z dla ulubionego gatunku hiszpańskich i holenderskich mistrzów baroku we wnętrzu, d i oświetlone, tylko płomień świecy. Zresztą, ona wiąże się go tylko z przeszłością, malownicze-w przeciwieństwie na wszystko inne. 

Konrad Дзечи, „droga na Wierki”, 1907 r.

Konrad Дзечи, "droga na Wierki", 1907 r.Krajobrazy ” blisko krajowej malarstwa Jana Stanisławskiego, ale potem znowu, tak jak w przypadku z tym artystą, reagują na dalszy krok, choć i w syntetycznym i выразительном kluczyku jednocześnie. Malownicze, przede wszystkim, krajobrazowe krajobrazy-też były ściśle związane z intymnej daleko nie banalne sielanką. Podczas gdy w portretach dominuje ciemna paleta kolorów, ciemna корреспондентская, „wewnętrzna” epoka, tak, że krajobraz mógł rozwijać się kolorowo. Czysty, bogaty, aż do granicy kolory w połączeniu z l, ale pewności, że gest pędzla, jedyne ślady zaznaczania elementów krajobrazu, nigdy nie daje niezwykły pejzaż dramatu.

Artysta pociąg do eksperymentów można dodatkowo zobaczyć, że sporządzone krajobrazy. Jeśli się zjednoczyć, to okazuje się, że, w przeciwieństwie do większości kolegów po pędzla нейтера, nie były one ani kochankami Розтвура, który dominował nad niebem( Riki), e (ogniwo), brak równowagi między nimi (Stanisławski). Można ją nie tylko zaskoczyć, Ale też zaskoczyć.

Friedrich, „nauka chłopów”, 1913 r.

Friedrich, "nauka chłopów", 1913 r.Często w Malakademie sztuki i tendencja do wyrażania siebie, zakończyć prace Turystów określić. I mania artysty ludowego nie brała form, wyobrażałam Stanisława кудзислова k „małżeństwo”, ale to było naprawdę głębokie. To doprowadziło do этнографическому badania słodkich, w tym obrazów życia, które artysta obserwował po kilku miesiącach żalu. 

W badaniu” chłopi „są widoczne i wyraźne dla niego gęsta muzyka, lekki, niemal wzorcowy „pastel” i żywa tendencja, kontrast zbierają kolor w nim nie dochodził z obrazu Borysa Кустодиева инныч i rosjan. Jak pisałeś o Irene Irene Kosów: 

Thematic tematyczne przyczyny reinforced wzmocniony wyrazem były czasami brutalne deformacji. (… ) Zawarte w kompozycji emocjonalnie emocjonalne obciążenie doprowadziła do Zamrażarka (STM) Sytuowała kreatywności na granicy prądów realizmu i ekspresjonizmu, wystawiając swój projekt po ” EXP sztuki; w warstwie symbolicznej, uniwersalny spis treści do tej przyczynił się stosunek do krawędzi ludzkiej egzystencji do rytmu natury i podporządkowania człowieka od transcendentalnej rzeczywistości.