METODY BADANIA DZIEŁ SZTUKI

METODY BADANIA DZIEŁ SZTUKIMetody badania dzieł sztuki, głównie dwu-i powinny być stosowane w następującej kolejności (jest to tzw. zasada Gradacji). Pierwszy to ocena stylistycznym prowadzący historyk sztuki, doświadczony badacz lub sprzedawcy. Taki człowiek określa, na podstawie własnej wiedzy i badań innych badaczy, oczywistych czynników, jak: technika malowania, typ bazy, potrzebne, obiekt pracy, ocenia styl, malarstwo, Podpis, pracy wznawia pracę konkretnego wykonawcy i, jeśli można, ślady swego pochodzenia. Już na tym etapie, fałszywy, rażącego może być wykryte i odrzucona. Drugą metodą są badania laboratoryjne, które wykorzystują analizę składu chemicznego farb i podłoży, podczerwone, ultrafioletowe, rentgenowskie i zdjęcia, grafiki. Egzamin solidny i sumienny dzieło sztuki, musi wykorzystać te dwie metody – badań chemicznych w Polsce jeszcze opcja służy rzadkie i drogie. 

Przykładem jego efektywnego wykorzystania może być w przypadku „rybak” Leona Wyczółkowskiego, akwarela, który został kupiony w 2007 roku jeden z Muzeów, 80 tys. zł. Na zdjęciu z tym samym składem w olej autorepliką, podczas analiz chemicznych barwników wykazały, tytan biały, który wszedł do eksploatacji 30 lat później, niż w dniu, na który obiekt badań.

WIĘKSZOŚĆ Z NICH JEST FAŁSZYWE

WIĘKSZOŚĆ Z NICH JEST FAŁSZYWEFałszerze są gotowi wyjść na pracę, co, jak się wydaje, po prostu nie wiedzą – ekonomiczny sposób na wykorzystanie powtarzające się motywy i tematy charakterystyczne. Z tego powodu, na rynku sztuki polski jest wiele podróbek prac Nikifora i Majów Berezovskaya. Uwieść fałszerz, również będą fałszywe obrazy artysty, który nie duplicasse własnych przedmiotów, aby despoletasse najmniej podejrzane na potencjalnego nabywcy.

Jako przykład możemy wymienić dzieła George ‚ a Kossak, tematy, ulansky lub napoleônicos wielokrotnie w różnych formatach i, w rzeczywistości, w ciągu całego okresu jego powstania. Kompozycje kwiatowe od Alfonsa karpinsky, szczególnie żółte róże, także może się wydawać, że fałszerz, mały dochód ze względu na swoją powtarzalność. Na pewno łatwiej i szybciej pracować na papierze w technice akwareli, pasteli lub rysunku w postaci podzespołów farby, mniej trudności również tworzy starzenia się wiarygodne, tak, że pierwszy, najprawdopodobniej zostanie wybrany niż oryginał fałszywe. Jednym z ulubionych wśród podróbek to właśnie tutaj, Stanisław ignatiy vitkevich i ich portrety w pastelowych kolorach, które artysta stworzył w swojej karierze około 5 tysięcy osób, większość z nich zostały zniszczone lub zaginęły. Im bardziej popularny artysta i jego pracy, z większym prawdopodobieństwem będą kupowane, tym większe prawdopodobieństwo, że możemy znaleźć fałszywy-w Polsce to najczęściej podróbki Julian Falat, Юулиуса Kossak, tadeusz Makowski, Jana Stanisławskiego.

Przeciw-działanie

Z punktu widzenia polskiego prawa, fałszowania dokumentów, wchodzących w obieg dzieła, które nie są wiarygodne, mogą być opodatkowane w formie grzywny lub aresztu do 2 lat pozbawienia wolności. Tym nie mniej, jest to niezwykle trudne, w procesie udowodnić, działania, zdając sobie sprawę sprawcy, za to, że wiele z tych przypadków, są refundowane, a podróbki wraca do właściciela, a zatem ponownie pojawi się na rynku. Jak można bronić się w takiej sytuacji? W niektórych krajach, aby uniknąć „inne obroty” falsifikatu, postanowił jego fizyczne zniszczenie (np. we Francji), lub unikatową nazwę, jak prawidłowo (np. w Anglii i Niemczech). Popularną metodą jest również kształtowanie kolekcjonerów poprzez organizowanie pokazów i Wystaw podróbek (pierwsza z tych wystaw już stało się w 1915 roku w Kopenhadze). Takie rozwiązanie jest utrzymanie baz danych, dzieł, autentycznych i fałszywych otwarte i dostępne dla wszystkich, na przykład w Internecie.

NIE KUPIĆ FAŁSZYWE

Aby nie stać się ofiarą podróbki, należy przede wszystkim być czujnym i ostrożnym. Przed zakupem pracę, musisz złapać literaturze fachowej, zapoznać się z biografią artysty, zapoznać się z jego pracą, zobaczyć inne prace w zbiorach muzeów i wiarygodnych źródeł. Jeśli my sami nie możemy sądzić o wiarygodności, recorreremos specjalistów, których wieloletnie doświadczenie i praktyka gwarantują, opinia godnych zaufania. W każdym razie, warto zainwestować w profesjonalnych raportów, które mogą zaoszczędzić pracy i strata pieniędzy, nic, to podróbka.

MALARSTWO FAŁSZYWE

MALARSTWO FAŁSZYWEFałszerstw dzieł sztuki, a korzenie w czasie, że tak stara, jak zbierać – to, po pierwsze, problemy z nimi związane, pojawiły się już w starożytnym Egipcie. Rozwój nauki, swobodny dostęp do wiedzy, a także największą wartość dzieł sztuki, w sobie przyczyniły się do prawdziwego rozkwitu „sztuki fałszerskiej” w wiekach XIX i XX. Podróbka to imitacja celowe pracy autora, w szczególności, wraz z jego podpisem, lub znak wykonany, aby prowadzić swoich odbiorców (widzów ,kolektory, sprzedawcy) świadomie w błąd, co do autentyczności dzieła. Wiemy już, że to oszustwo, ale jak można się bronić?